woensdag 8 december 2010

Eerste 100 bezoekers ADSMG

Ik ben een Google Analytics freak. Net de eerste 100 bezoekers geklokt. Mijn eigen IP adres is hier uitgefilterd. Anders zou het eerder 1.000 zijn. Ook heb ik er bewust voor gekozen om het niet teveel aan vrienden en familie en zo bekend te maken via bijvoorbeeld Facebook om het zo reƫel mogelijk te houden.



Meeste bezoekers via LinkedIn groepen
Meeste bezoekers via LinkedIn agv van twee berichten in groepen. Ik was nooit zo van LinkedIn maar dat is de afgelopen weken danig veranderd. En dat komt niet alleen door die bezoekers. Het is echt een platform met een goede balans tussen brengen en halen. Het nadeel van LinkedIn verkeer via groepen is wel dat ze weinig invloed hebben op je PageRank bij Google omdat ze niet als externe link meetellen.

En toch ook wel een aantal bezoekers via Google. Had ik niet zo verwacht omdat mijn ervaring was dat het wel lang kon duren voor je een beetje in de zoekresultaten voorkomt. Absoluut een verbetering.

0 reacties:

Een reactie posten